آورده اند که...

از بهر روز عید سلطان محمود خلعت 


هر کس تعیین می کرد.چون به تلخک رسید


فرمود که پالانی بیاورید و به او بدهید‌ چنان کردند.


چون مردم خلعت پوشیدند تلخک آن پالان


 را در دوش گرفت و به مجلس سلطان آمد


گفت:ای بزرگان عنایت سلطان در حق بنده 


از اینجا معلوم کنید که شما را خلعت


ازخزانه فرمود و جامه خاص از تن در آورد و بر من پوشانید





مردی زشت و بد اخلاق از بهلول سئوال نمود


که خیلی میل دارم شیطان را ببینم.بهلول گفت


اگر آئینه در خانه نداری در آب زلال نگاه کن حتما شیطان را خواهی دید




راستی سلام....امیدوارم حالتون خوب باشه


به خیر و خوشی امتهانام تموم شد البته 


امیدوارم به خیر بگذره


اگه خدا بخواد بعد از سالها قراره ترک تحصیل کنم


اصلا یه جوری شدم یاد کلاس اول دبستانم افتادم


از این به بعد سعی میکنم زود به زود آپ کنم


انشاالله همیشه شاد و خوشحال و تندرست باشین 


نظرات 2 + ارسال نظر
دختر شیطون پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:01 ب.ظ http://shaytoooooon.blogfa.com

بـرای عـاشقـی ، نـباید یـک شخصِ مـتفاوت را دوست داشت …
بـلـکه بـایـد یـک شـخـصِ عـادی را مـتـفاوت دوست داشـت …

خیلی زیبا بود مرسی

sana پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.mohandes-sana.blogfa.com

سلام...به سلامتی ان شاءالله
شاد باشین:)

سلام

مرسی و همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد