پسرکی از مادرش پرسید: مامان چرا گریه می کنی ؟


مادر فرزندش را در آغوش گرفت و گفت


نمیدانم عزیزم، نمیدانم


پسرک نزد پدرش رفت و گفت: بابا


 چرا مامان همیشه گریه می کند؟ او چه می خواهد ؟


پدرش تنها دلیلی که به ذهنش می رسید


 این بود: همه زنها گریه میکنند، بی هیچ دلیلی


پسرک متعجب شد ولی هنوزاز اینکه


 زنها خیلی راحت به گریه می افتند ، متعجب بود


یکبار در خواب دید که داره با خدا صحبت میکنه


از خدا پرسید: خدایا چرا زنها این همه گریه می کنند؟


خداوند جواب داد: من زن را به شکل ویژه ایی آفریده ام


به شانه های او قدرتی داده ام تا بتواند سنگینی زمین را تحمل کند.


به بدنش قدرتی داده ام تا بتواند درد زایمان را تحمل کند.


به دستانش قدرتی داده ام که حتی اگر تمام 


کسانش دست از کار بکشند، او به کار ادامه دهد.


به او احساسی داده ام تا با تمام وجود به فرزندانش


 عشق بورزد، حتی اگر او را هزار باراذیت کنند.


به او قلبی داده ام تا همسرش را دوست بدارد


 از خطاهای او بگذرد و همواره در کنار او باشد.


و به او اشکی داده ام تا هر هنگام که خواست، فرو بریزد.


این اشک را منحصراً برای او خلق کرده ام


 تا هرگاه نیاز داشت، بتواند از آن استفاده کند .


زیبایی یک زن در لباسش، موها، یا اندامش نیست


 زیبایی زن را باید در چشمانش جستجو کرد،


زیرا تنها راه ورود به قلبش آنجاست







روزی خانمی در حال بازی گلف بود که توپش تو جنگل افتاد


 او دنبال توپ رفت و دید که یک قورباغه در تله گیر کرده است


قورباغه به او گفت : اگر مرا از این تله آزاد کنی سه آرزوی


 تو را برآورده می کنم .زن قورباغه را آزاد کرد و قورباغه گفت 


 "متشکرم" ولی من یادم رفت بگویم شرایطی برای 


آرزوهایت هست؛ هر آرزویی داشته


 باشی شوهرت 10 برابر آن را میگیرد.


زن گفت اشکال ندارد !زن برای اولین آرزویش میخواست 


که زیباترین زن دنیا شود !قورباغه اخطار داد که شما 


متوجه هستید با این آرزو شوهر شما نیز جذابترین


 مرد دنیا می شود و تمام زنان به او جذب خواهند شد 


زن جواب داد : اشکالی ندارد من زیباترین زن جهان خواهم شد 


و او فقط به من نگاه میکند !بنابراین اجی مجی


 و او زیباترین زن جهان شد !برای آرزوی دوم خود


 زن میخواست که ثروتمندترین زن جهان باشد 


قورباغه گفت : این طوری شوهرت ثروتمندترین مرد جهان خواهد


 شد و او 10 برابر از تو ثروتمندتر می شود.زن گفت اشکالی ندارد


 چون هرچه من دارم مال اوست و هرچه او دارد مال من است 


بنابراین اجی مجی  و او ثروتمندترین زن جهان شد 


سپس قورباغه از آرزوی سوم زن سوال کرد و او جواب داد 


من دوست دارم که یک سکته قلبی خفیف بگیرم که شوهرم...

نظرات 7 + ارسال نظر
sana یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:50 ب.ظ http://www.mohandes-sana.blogfa.com

1.واقعیتیهبه خصوص جمله اخرش

2.سیاست زنانه را حال بفرماییید


نخیر هردو‌ از روی سیاسته

دختر شیطون سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:54 ب.ظ http://shaytoooooon.blogfa.com

طفلکی خانوما دلم واسه خودم سوخت ولی متن دومی رو خوندم دلم خنک شد نوش جونش اون زیبایی و ثروت

دختر شیطون سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:58 ب.ظ http://shaytoooooon.blogfa.com

در زندگی برآی هر آدمی!
از یک روز؛
از یک جآ؛
از یک نفر؛
به بعد...!
دیگــــــــــــر هیچ چیز مثل قبل نیست!
نه روزهآ، نه رنگــــــ ها، نه خیابان ها...
همه چیز میشود:
"دوست داشتن"...!

دختر شیطون سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:28 ب.ظ http://shaytoooooon.blogfa.com

سلاااام نفرمایید شرمنده ام می کنید این لطف شمارو میرسونه(چه باادب شدم)

سلااااام مرسی خواهش میکنم

sana پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.mohandes-sana.blogfa.com

نخیرم

چرا هم

دختر شیطون پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:45 ب.ظ http://shaytoooooon.blogfa.com

این چند ماه

که منتظرت بودم

به اندازۀ چند سال نگذشت

به اندازۀ همین چند ماه گذشت

اما فهمیدم

ماه یعنی چه

روز یعنی چه

لحظه یعنی چه

این چند ماه گذشت

و فهمیدم

گذشتن، زمان، انتظار

یعنی چه


((افشین یداللهی))

دختر اردیبهشتی شنبه 3 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:04 ب.ظ http://khatereh1395.blogfa.com

داستان قورباغه جالب بود

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد