سلام...

سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه

خیلی وقت بود چیزی ننوشته بودم

ینی خاطره خاصی نبود اتفاق خاصی هم

رخ نداده بود تا یه مدت پیش که 

چشمتون روز بد نبینه

بعضی وقتا آدم نیازش به چیزی میشه

گذرش میوفته به بازار خیلی از اجناسم 

قیمت فروش ندارن باید آدم یه دوری بزنه

مغازه اول گفت 90 تومن 

مغازه دوم 100'100خورده یه چند

جا رفتم وضعیت مارکا دستم اومد

با اعتماد به نفس رفتم گفت 40 تومن

منه خلم

خوب جنسم سه تیکه بود 

گفتم اینه تنهاش یا همش؟؟

اونم گف نه همش که صد تومن

خلاصه سرتونو درد نیارم یه جا گفت

80دیدم زیر این قیمتم نیست رفتم

بنده خدا دلش برام سوخت بهم داد 

67 و من تمام مدت برگشتم به خونه

این سوال احمقانه رو تو ذهنم مرور 

میکردم که چرا جنسی که قیمتش 40'50

تومنه میدن 100'100و خورده ای تومن

تازه جدا هر کدوم 50'60تومن 

حالا کاری نداریم خودمونیم 

طرف اومد رو استیج دورهمی گفت

من هنرم هنوز کشف نشده

گفتن هنرتون چیه

گفت من هنرم انداختن به ملته

باور کن گفت امیدوارم روزی برسه که 

مردم پی به هنر و نبوغ ما و قشر ما ببرن

حالا این بنده خدا رو کاری ندارم 

کلا یه سری فک میکنن اینکه 

با توجه به شخصیت طرف و موقعیت 

کی یه سری چیزا بگی کی 

یه سری چیزا رو نگی

کی یه سری چیزارم دروغ بگی

این هنره و بدبختی یه سری 

نون میخورن از این راه

ینی حساب کن تحریمارم که بردارن 

اینا که خورده فروشن وای بحال عمده فروشش

و این که باید گرگ باشی تا گلیمتو از آب بکشی

بیرون ینی این که همین که این کار ینی 

همین کار

خوب بابا این که فحشه

این یه فاجعست

یه فاجعه


نظرات 6 + ارسال نظر
کودک درون من، اکتیو تشریف داره یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 04:20 ب.ظ http://f123.mihanblog.com

وای نگو اینم همیشه برای من سواله
چطور از گلوشون این پولا پایین میره
خدا خفه شون کنه

بلی جای بسی سوال است

دختر شیطون شنبه 17 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 12:25 ق.ظ

تفکر بر انگیزه

دختر شیطون شنبه 17 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 12:25 ق.ظ

خستگی هایم را
در پیچ و تاب نرگس چشمانت
گم می کنم!
و طاقت صبورانه ات را
عشق معنا می کنم!
من سالهاست
که سایه نشین تکلم عشقم …

بنده خدا دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:23 ق.ظ http://ghafasedel.blogfa.com

باشــ ـــــــ تا فَراموشَـــ ـــت نَکُــــــنَم…

تا بــــه یاد داشـــ ـــته باشَمَـــــت…

تا بویَـــ ــــت را حِــس کُنَـــــــم…

تا بِــــــ ـدانَــــم که هَستـ ـــــی…

تَـــــــ ـمامِ دُنیـــ ــــام قَلبَــــمه…

دنیـــ ــــام باشــــ ـــه واسه تــ ـــــــو…

تا بِدانــــ ـــی میانِ ثانیــــ ـــه هایِ دِلتَنگیـــــهامـــ

تــــــو وجــــــ ــــود داریــــ ـــ….

فَــقَط تـــ ــــو

دختر اردیبهشتی دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 02:27 ب.ظ

بله تاسف باره

*sana* دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.mohandes-sana.blogfa.com

لعنتیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد