عجیب....

آبشار «شعله ابدی»، آبشاری کاملا طبیعی است 


و هیچ عامل انسانی در شکل گیری آن دخالت نداشته است


 در قلب این آبشار، شعله کوچکی قرار دارد که در


 زیر جریان شدید آبشار همچنان به رقص آتشین خود ادامه 


می دهد و خاموش نمی شود! می گویند علت این پدیده 


طبیعی شگفت انگیز وجود گاز طبیعی در حفره های سنگ 


است اما از لحاظ علمی وجود چنین گازی 


در آن قسمت از آبشار، ثابت نشده است


در سال 1950 در کشور کویت یک چوپان به دنبال یکی


 از حیوان های خود وارد غاری شد و با این نقاشی


 چند هزار ساله روبرو شد که انسان هایی


 را در حال شکار دایناسور به تصویر کشیده است



یک بیمارستان روانپزشکی در بلژیک میزبان یک مجموعه عجیب 


و بی نظیر در جهان است:3000 هزار مغز انسان


 جان کورسلیس، آسیب شناس سیستم عصبی از 40 سال پیش


 شروع به جمع آوری مغز انسان ها پس از فوت افراد کرده است


 او تا مدتی پیش این مغزها را در بیمارستانی در لندن نگهداری


 می کرد اما به قدری حجم آنها زیاد شد که بیمارستان


 دیگر جای نگهداری آنها را نداشت.مغز انسان


بیمارستان روانپزشکی دوفل در بلژیک حالا میزبان این مغزهاست


 که برای سالم ماندن در محلول ویژه شیمیایی فرمالدئید نگهداری 


می شوند. پزشکان امیدوار هستند که این مغزها و همچنین


 مقایسه آنها با مغزها افراد زنده در آینده کمک مهمی 


برای کشف درمان بیماری های مهم مغز از جمله


 روان پریشی،شیزوفرنی و افسردگی شدید باشند


نظرات 4 + ارسال نظر
کودک درون من، اکتیو تشریف داره یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:44 ب.ظ http://f123.mihanblog.com

ممنون اطلاعاتم زیادتر شد
اون شعله کوچیک تو آبشار خیلی جالب بود برام
نمیدونی کجاست؟

خواهش میکنم
فک کنم یه جایی تو آمریکا بود

sana دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.mohandes-sana.blogfa.com

وای یا خدا

میلاد شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:28 ق.ظ http://www.milad1986.blogfa.com

سلام . من میلادی هستم که واسه سلامتی پدرش صلوات فرستادین ، راستش خوب من هیچ کاری از دستم بر نمیاد که جواب محبت و مهربونی شما باشه .
فقط می تونم بگم واقعا سپاس . [گل][گل][گل][گل]

سلام خواهش میکنم من کاری نکردم انشاالله هر چه زودتر پدرت خوب خوب بشه

حریم جمعه 12 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 06:31 ق.ظ http://harimeasemani.blogsky.com/

جالب بود /
همزیستی آب وآتش تو طبیعت شاعرانه بود قلبی گرم وسوزان درتنی سرد وخیس
نقاشیها هم جالب بود ونوستالژی غریبانه ی انسانهای اولیه
ومغزهای برش داده شده ی همون انسان بینوا که علم هر چقدر هم تلاش کنه بازهم ناگفته های بسیاری درون خودش داره .با وجود اینهمه پیشرفتهای علمی هنوز هم علم پزشکی نمیتونه خیلی هارو نجات بده متاسفانه
ممنون از مطالب جالب انگیزتون به قول بعضی ها

خواهش میکنم این نظر لطف شماست مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد