اینستا

سلام 

به همه دوستای گلم

امیدوارم همیشه خوب و خوش و سلامت باشین

والا چی بگم هر از چند گاهی هم میام میگم

که ببخشید که دیر دیر پست میزارم

سعی میکنم زود زود پست بزارم خوب نمیشه

آخه بدبختی با گوشی وب باز کردن جیگر خونیه

حداقل با گوشی من یکم مدلش پایینه

ولی تو کلش و واتس و اینستا و...میشه رفت

وای گفتم اینستا راستی آدرس اکانت اینستامو

تو پروفایلم نوشتم رو اسم

 نویسنده کلیک کنید میاد

korosh123123

اگه اومدین عکس پروفایل ندارم

اونجام برا خودش فازی داره آدمای باحالیم داره

یه سری هستن اصلا فالور خریدن 

اون بالا شده سی و شیش هفت کیلو

کلی ذوغ میکنن دیگه چه برسه اونایی 

که به مرور شده اینقد ولی گذشته

از این جلف بازیا اینستا هم استفاده

خوب داره هم بد

طبیعتا مثل هر دم دستگاه دیگه 

ولی خوب آدم که نباید چون چاقو داره آدم بکشه

چاقو برای موارد زیادی اختراع شد

یکیش آدم کشتن بود

خلاصه بهم سر بزنین خوشحال میشم

حالا فالو هم نکردین نکردین

البته اونجا پست...ینی تا خدا چی بخواد

شاید پست هم گزاشتم البته 

هرچیم بشه هیچجا وبلاگ نمیشه

ینی به هیچ عنوان نمیشه از وب جدا شد

دیگه یجورایی وب خونه دومم شده

هرجورم حساب کنی از

 همه شبکه های اجتماعی بهتره 


نظرات 4 + ارسال نظر
دختر شیطوو دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 12:59 ق.ظ http://shaytoooooon.blogfa.com

میگویم شب بخیر
بخوان:
یک روز دیگر هم سر شد با دوست داشتنت
بخوان آرزوی امشبم هم تو بودی
بخوان این شبها برای بخیر شدن به یکی مثلِ تو نیاز دارد
من میگویم شب بخیر
تو بگو من هم دوستت دارم

دختر شیطون چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:35 ب.ظ http://shaytoooooon.blogfa.com

بیا
تا
برایت بگویم
چه اندازه
تنهایی من
بزرگ است
#فروغ_فرخزاد

دختر شیطون جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 11:42 ب.ظ http://shaytoooooon.blogfa.com

مثل گِل های ترک خورده کاشی شده ام
بعد تو پیر که نه! من متلاشی شده ام :)

- مهدی نظام‌آبادی

sana یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.mohandes-sana.blogfa.com

موافقم,وب خیلی خوبهههه
چشم سر میزنیم

به به ثنا خانوم کم کم تو آسمونا باید دنبالتون بگردیم
مرسی لطف میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد