آهنگ درهم

سلام دوستای مهربونم 

آهنگی رو آماده کردم که البته بیکلام هست

که ورژن جدید یکی از آهنگای 

چهار پنج سال پیشمه

شاید دوستای قدیمی یادشون بیاد

که از وب پاک شد

امیدوارم از شنیدنش لذت ببرید



دانلود و پخش آنلاین

نظرات 4 + ارسال نظر
حریم چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام خوبین
به به اهنگ .اهنگ دوست

سلام مرسی
لطف دارین

محیا پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:40 ق.ظ http://www.oourworld.blogfa.com

اینو خودت زدی؟؟؟
واقعا اسم درهم بهش میومد..من زیاد حالا سر رشته ندارم..هنرو قانونی نکردم برا خودم..خوب بود همش فقط از دیقه یکو سی تا دو بهش نمیومد..

آره دیگه
مرسی اصلا از دو به بعد توش نبود ملودیرو خاستم چینج کنم یه مقداری فضا عوض باید میشد
بهر حال تلاشمو کردم انشاالله کارای بعد

Sana یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.asteroid-77.blog fa.com

سلام اقا کورش..خوبین؟
به به اهنگ

سلام مرسی شما چطورین؟
لطف داری

محیا یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:52 ب.ظ

اپ نمیکنیا کوروش..فعال باش پسر

چشم خیلی دوس دارم زود زود آپ کنم ولی نمیشه
سعی میکنم ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد