سلام

سلام دوستان عزیز

خیلی  نشستم فکر کردم

و دیدم تا به خودت جرات نوشتن ندی و ننویسی وبلاگ نویس نمیشی

بخاطر همینم تصمیم گرفتم از اتفاقاتی که دور برم میفته شرو کنم تا یواش یواش  

مخم به کلام چینی عادت کنه

آخه مغز انسان خیلی آپدیت داره

ولی بعضی کارا از روی مغز انجام نمیشه مثلا

وقتی خیلی عصبانی هستی یه هویی دست خود آدم نیست دیگه

گوشیمو برای  بار 60تم زدم تو دیوار ولی این دفه شد 40تیکه

فوری دویدم سمتش(اینم دست خودم نبود)و تیکه هاشو زدم سر هم

دیدم ال سی دیش خورد شده بردم تعمیراتی گفتن دیگه کاری از دست ما بر نمیاد

خلاصه نتیجه این شد که الان یه گوشی دستمه

گمونم جز اولین  گوشی هایی میتونه باشه که توایران وارد شده

ولی خیلی باکلاسه!

ولی یه نکته اعصاب خورد کن داره اونم اینه که وقتی براش یه اس ام اس میاد 

تا نخونی اس ام اسو خود به خود هر از گاهی زنگ میزنه البته من به سازندش حق میدم

آخه اوایل که اس ام اس اومده بود من یادمه باید میرفتی مخابرات فرم پر میکردی

که برات اس ام اس بزارن

بعد اونوقتنام قرار بود

 هر کس واقعا یه کار واجبی داشت اس ام اس میزد

خوب مدام پشت سر هم زنگ میزنه ینی یه پیام داری

یه بنده خدایی نمیتونسته تماس بگیره برات اس ام اس زده

نمیدونسته که الان همراه اول و ایرانسل و اینا 

دم دقه قرعه کشی  دارن

دوستای ما هم که دم دقه تماس که کجایی؟؟

خلاصه یه مدت سر شد

خیلی افسرده شدم ولی خوب که دقت کردم دیدم افسرده شدنم بخاطر گوشیم نیست

یه لحظه دیدم 26سالمه سر تهم کنی هیچی

انگار کف دست

تازه فهمیدم باید خیلی بیشتر تلاش کنم برای داشتن 

و بعد یه مدت هی دیدم افسردم

حالا باور کنید دارم دوباره دنبال گوشیم میگردم

گوشیم نه ها

اینستا

لاین

واتس

وی چت

و

.

.

.

نمیدونم فقط دوست دارم دوباره تو گوشی موبایلم تسخیر شم

.

.

.

.



نظرات 3 + ارسال نظر
sana شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:14 ب.ظ http://neloofareabee.blogfa.com

سلام...
من وقتی عصبانیم اصلا سمت گوشی و تبلت اینا نمیرم...
از جونم عزیزترن
متوجه ام...سخته بدون واتس و اینستا و تلگرام و...خودم3روزه تبلتم هنگ کرده...بس که ازش کار کشیدمانگار آدم از کل دنیا عقبه...
گوشی های اولیهواقعا طرز اس دادن همیشه این جوری بوده؟؟؟
ان شاالله یه گوشی بهتر از قبلیتون میخرین

سلام
آره باور کن من کوچیک بودم یادمه
مرسی

sana شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:15 ب.ظ http://neloofareabee.blogfa.com

راستی خیلی خوبه که تصمیم دارین از خودتون بنویسین...

مرسی

لبخـ(^◡^)ـند ِملـڪـہ شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:28 ب.ظ http://labkhandemalakeh.blogfa.com

همه میدونیم این وابستگی بده ها روزی هزاربارتصمیم میگیریم نتو خاموش کنیمو به زندگیمون برسیم اما هربار میگیم این پیامو جواب بدم بعد یا مثلا یه پیج دیگه رو هم ببینم بعد خاموش میکنم اما این یه دونه ها یهو نگاه میکنی میبینی شده شش صبح و هنوز نخوابیدی دقیقا چهارساعت ازونموقعی که گفتی فقط یه دونه دیگه گذشته خیلی بده ولی من دوسش دارم موبایرمو بااینکه تاچش خرد شده و همچیو انگار پشت یه تار عنکبوت میبینم اما بازم سرمو از تو گوشیم بیرون نمیارم

آره میدونم چی میگی درکت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد